fbpx

Glöm inte: GRATIS FRAKT på alla beställningar över 699kr.

Låt oss hålla kontakten!

Vanliga frågor

Kan jag ha några produkter i min order skickad till en annan adress?2021-09-27T12:40:14+02:00

Absolut. Du väljer själv leveransadress när du lägger din order och den behöver inte vara samma som faktureringsadressen.

Vad har ni för leveranstid om produkten är slut i lager?2021-09-27T12:39:51+02:00

Vanligtvis tar det ca 1 vecka att få in nytt lager.

Vad har ni för leveranstid?2021-09-27T12:39:36+02:00

Leveranstiden är ca 2 – 3 dagar.

Vilka länder kan jag beställa till?2021-09-27T12:40:33+02:00

För närvarande hanterar vi bara ordrar som har leveransadress i Sverige, Danmark, och Finland.

Är moms inkluderad i priset?2021-09-27T12:39:07+02:00

Alla våra priser på vår webbshop är inklusive moms som för livsmedel är 12% .

Vart hittar jag mitt ordernummer?2021-09-27T12:38:39+02:00

Ditt ordernummer står i den bekräftelse du får till din mail efter avslutat köp.

Produkten jag vill köpa är slut i lager. Kan jag beställa ändå?2021-09-27T12:38:08+02:00

Om produkten är slut så du kan ändå beställa. Men det kan ta lite längre tid för produkten att levereras.

Banken godkänner inte min kortbetalning, varför?2021-09-27T12:37:17+02:00

Det är en fråga till din bank.

Vad har ni för köpvillkor?2021-09-27T12:36:50+02:00

Om du av någon anledning är missnöjd med produkten så ska vi självfallet göra vårt yttersta för att hjälpa dig. Läs gärna mer på sidan för Köpvillkor.

Hur ändar jag antalet artiklar på min beställning?2021-09-27T12:36:12+02:00

Om beställning inte är slutförd är det bara att ändra eller ta bort produkt i varukorgen. Om beställning är slutförd och betalning gått igenom måste du kontakta oss på vår mailadress info@myparmesan.com och vi kan manuellt ändra din order. Detta måste dock ske innan ordern skickats.

Hur tar jag bort produkt från min beställning?2021-09-27T12:33:19+02:00

Om beställning inte är slutförd är det bara att ändra eller ta bort produkt i varukorgen. Om beställning är slutförd och betalning gått igenom måste du kontakta oss på vår mailadress info@myparmesan.com.

Jag är intresserad av andra italienska produkter till bra pris, vad gör jag?2021-09-27T12:32:12+02:00

Vi har för närvarande begränsat vårt sortiment till parmesanost. Om du prenumererar på vårt nyhetsbrev blir du först att veta om vi tar in nya produkter.

Jag har en rabattkod. Hur använder jag den?2021-09-27T12:31:08+02:00

Vid utcheckning finns en ruta med texten rabattkod. Där fyller du i den kod du har på din rabattkupong och rabattens summa räknas av per automatik.

Jag har fått ett presentkort. Hur använder jag det?2021-09-27T12:30:27+02:00

Vid utcheckning finns en ruta med texten rabattkod. Där fyller du i den kod du har på ditt presentkort och summan på presentkortet räknas av per automatik.

Kan man ha en stående order på parmesan?2021-09-27T12:29:35+02:00

Vill du att en önskad mängd ost ska levereras till dig med önskat intervall kan du skriva till oss på info@parmesan.com så ordnar vi det.

Hur funkar prenumeration på nyhetsbrev?2021-09-27T12:29:05+02:00

Skriv in din email adress i rutan Prenumerera och du får ta del av nyheter och information som vi skickar ut under året.

Jag vill beställa via mitt företag, hur går jag tillväga?2021-09-27T12:26:54+02:00

Kontakta oss via vår email info@myparmesan.com och vi kan tillsammans ordna detta.

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?2021-09-27T12:37:37+02:00

Säker kortbetalning med Klarna.

Vilka logistik företag transporterar era produkter?2021-09-27T12:40:53+02:00

Just nu använder vi oss av DHL mestadels.

Kontakta oss

Titel

Till toppen